سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۴ هزار شهروند مهاباد در انتظار دز دوم واکسن هستند

فرماندار مهاباد گفت: ۷۴ هزار نفر در این شهرستان هنوز دز دوم واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد با بیان اینکه حدود ۷۴ هزار نفر منتظر دریافت دز دوم واکسن کرونای خود هستند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  ظهار کرد: شهروندانی که مرحله نخست واکسن خود را دریافت کرده اند، حتما در زمان مقرر نسبت به دریافت دز دوم خود برای ایجاد ایمنی مورد نظر اقدام کنند.

خدرلو افزود: بیش از ۱۰۷ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان که شامل ۶۰ درصد جامعه هدف این شهرستان را تشکیل می‌دهند حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود، تا پایان مهرماه حدود ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان دز نخست خود را دریافت کنند، اذعان کرد: مهاباد هم اکنون در وضعیت قرمز مقابله با این بیماری قرار دارد و انتظار داریم شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا تداخلی بین پیک‌های بعدی در این شهرستان بوجود نیاید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بحث واکسیناسیون، تمام ظرفیت‌های نهاد‌های دولتی باید در اختیار ستاد مقابله با کرونا باشد، تاکید کرد: با هر دستگاه و مدیری که در امر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کم کاری کند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.