سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام غیرحضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز بصورت غیرحضوری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود کلاهدوزان مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: فرایند ثبت نام به صورت کامل در سایت دانشگاه علوم پزشکی کردستان صفحه اول، صفحه اصلی، آیکون ثبت نام دانشجویان جدیدالورود همه مقاطع مشخص شده است.

او افزود: دانشجویان با مراجعه به درگاه گفته شده می‌توانند فرم‌های مربوطه را دانلود کنند و پس از تکمیل آن‌ها طبق فرآیند برای دانشگاه ارسال کنند.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: همچنین ثبت نام از روز دهم با مراجه به آدرس سایت دانشگاه www.muk.ac.ir آغاز می‌شود و احتمالاً تا روز ۱۶ مهر ۱۴۰۰ این فرآیند ادامه خواهد داشت.

کلاهدوزان گفت: در صفحه اصلی یک آیکون در سمت چپ بالای صفحه به اسم ثبت نام دانشجویان دیده می‌شود که تمامی فرایند‌ها در آنجا توضیح داده شده است و دانشجویان در کلیه مقاطع پذیرفته شده کارشناسی ناپیوسته کنکور سراسری کارشناسی ارشد دستیاری پزشکی phd در سمت راست آدرس مذکور قرار دارد که روی قسمت مقطع خود کلیک کنید.

او درباره ثبت نام و کلاس‌های تئوری دانشگاه گفت:ثبت نام کلاس‌های تئوری دانشگاه برای پذیرفته شدگان نیمسال اول به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین از طریق سامانه نوید با بارگذاری فایل‌ها در این سامانه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و هر گونه تغییر از طریق کانال مفدا و سایت دانشگاه به دانشجویان طلاع رسانی می‌شود.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ خواست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۶۶۴۶۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.