سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۲۹ هزار قلم کالا توسط بازرسی فنی شرکت گاز ایلام کنترل کیفی شدند

شمس اللهی گفت: در شش ماهه اول امسال ۲۹ هزار و ۳۹۲ قلم کالا شامل ۲۹ هزار و ۲۵۴ قلم اتصالات پلی‌اتیلن و فولادی، ۱۰۸ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن و فولادی و ۳۰ قلم شیرآلات کنترل کیفی شدند.

 عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از کنترل کیفی بیش از ۲۹ هزار قلم کالا توسط کارشناسان بازرسی فنی خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ورود کالای غیر استاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، در شش ماهه اول امسال ۲۹ هزار و ۳۹۲ قلم کالا شامل ۲۹ هزار و ۲۵۴ قلم اتصالات پلی‌اتیلن و فولادی، ۱۰۸ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن و فولادی و ۳۰ قلم شیرآلات کنترل کیفی شدند.

او با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد هموار می‌شود، افزود: واحد بازرسی فنی با حضور فعال و انجام بازرسی در سطوح مختلف شامل مراحل تولید، خرید تجهیزات و قطعات، نصب، با انجام تست‌های عملکردی، احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد را به حداقل رسانده‌ است.

او اظهار کرد: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده، در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استاندارد‌های بین المللی و روش‌های جاری شرکت ملی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از هزار و ۲۶۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز در اقصی نقاط مختلف استان ایلام نشت یابی شده است، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال ۶۴۸ کیلومتر شبکه توزیع شهری، ۶۱۸ کیلومتر شبکه روستایی و ۴۹ هزار انشعاب نشت یابی شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند، مطرح کرد: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای توزیع مستمر و پایدار گاز مشترکین هموار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.