سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از هزار کارت سلامت برای رانندگان خراسان جنوبی

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در ۵ ماهه نخست امسال، هزار و ۱۲۹ راننده نسبت به دریافت کارت سلامت اقدام کرده اند.

سالاری سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۶۰۴ راننده برون شهری از طریق تشکل‌های صنفی رانندگان بخش حمل و نقل مانند کالا و مسافر نسبت به دریافت کارت سلامت اقدام کرده اند.

او با توجه به اینکه برای رفاه حال رانندگان برون شهری ۵ مرکز طب کار در استان فعالیت دارند، افزود: ۲ مرکز در بیرجند، ۱ مرکز در قاین، ۱ مرکز در طبس و ۱ مرکز در فردوس فعال اند که این مراکز وظیفه انجام معاینات پزشکی مربوط به رانندگان را بر عهده دارند و رانندگان می‌توانند از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

سالاری بیان کرد: بر اساس شرایط و دستورالعمل‌ها در مراکز طب کار ویژه رانندگان، آزمایشات و معاینات پزشکی شامل اختلالات قلبی، عروقی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کلیوی و فشارخون انجام می‌شود.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: کارت سلامت رانندگان پس از انجام معاینات مربوطه صادر و معاینه فنی مربوط به کنترل فنی ناوگان در مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین انجام می‌شود که پس از انجام تست‌های مربوطه کارت معاینه فنی ناوگان صادر می شود.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.