سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه پایانی مهرواره بین المللی نقاشی اربعین

آیین پایانی مهرواره بین المللی نقاشی اربعین با معرفی برگزیدگان در سه بخش بین‌الملل، کودک و نوجوان روز دوشنبه ۱۲ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بنابر اعلام دبیرخانه مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار وشهادت، ترویج روحیه هم‌دلی، وحدت،‌ی کپارچگی، مقاومت، پایداری و تبیین حرکت عظیم میلیونی راهپیمایی اربعین و اهداف آن در جامعه برگزار و فراخوانی یک ساله در بُعد بین المللی و ملی برگزار می‌شود.


از مجموع هزار و ۵۵۰ اثر رسیده به دبیر خانه ۴۵۰ اثر نقاشی بین المللی و بقیه آثار ملی بوده اند که پس از فرایند داوری۳۰ اثر در بخش بین‌الملل،۳۰ اثر در بخش کودک و ۳۰ اثر در بخش نوجوان برگزیده نهایی شدند.
آیین پایانی مهرواره بین المللی نقاشی اربعین با معرفی برگزیدگان در سه بخش بین‌الملل، کودک و نوجوان روز دوشنبه ۱۲ مهرماه۱۴۰۰ ساعت ۹صبح حضوری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن شیخ بهایی شرکت آب وفاضلاب استان و وبیناری از طریق اسکای روم به نشانی:https://www.skyroom.online/ch/isfahan.kpf/mehrvareh-naghashi-arbaeen برگزارمی شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نقاشی اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.