سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین کارگاه آموزشی روابط عمومی در هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، به منظور آموزش و ارتقای سطح دانش و تخصص واحد‌های روابط عمومی در شرکت‌های زیرمجموعه، دومین کارگاه‌ تخصصی خود را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میلاد شمس، مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه گفت: با توجه به لزوم معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های بورسی و همچنین آماده سازی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای ورود به تالار بورس کشور، فراهم کردن زیرساخت‌های روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله دغدغه‌های هلدینگ در ماه‌های گذشته بوده است.

 او افزود: آموزش نیروی انسانی یکی از مهمترین نیاز‌های شکل گیری واحد‌های روابط عمومی کارآمد در مجموعه است.

شمس با اشاره به اهمیت رسیدن به ارزش واقعی سهام، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود و لزوم معرفی فعالیت‌ها و توانمندی ها، بدیهی است فعالیت مستمر و تخصصی در حوزه روابط عمومی، تاثیر بسزایی در رسیدن به ارزش واقعی سهام خواهد داشت.

مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار داشت: بر این اساس، هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، به منظور آموزش و ارتقای سطح دانش و تخصص واحد‌های روابط عمومی در شرکت‌های زیرمجموعه، دومین دوره کارگاه‌های تخصصی مربوطه را از ۱۰ تا ۱۲ مهر ۱۴۰۰در سالن اجتماعات شرکت راهوار مس شهر مس سرچشمه برگزار می‌کند.

 او تصریح کرد: هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه در بورس را در دستور کار قرار داده است.

شمس گفت: پس از مراحل پذیرش سهام شرکت صنایع مس افق کرمان، به زودی عرضه اولیه سهام این شرکت، انجام می‌شود و شفافیت مالی و عملیاتی و پایش فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه، از جمله نکات مهمی است که شرکت‌های بورسی می‌بایست مورد توجه قرار دهند.

 او افزود: برخورداری از واحد‌های روابط عمومی برای هم افزایی بین بخش‌های مختلف سازمان و معرفی و اطلاع رسانی فعالیت ها، نقش مهمی در شاکله شرکت‌های بورسی خواهد داشت و از هم اکنون باید زمینه ایجاد این واحد‌ها را به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.