سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان؛

استان کرمان در آستانه پیری حداکثری/جنوب کرمانی‌ها در صف سیلندر گاز

تصاویر نیم صفحه نخست مطبوعات استان کرمان، مورخ شنبه ۱۰ مهر ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ شنبه ۱۰ مهر ماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه کاغذ وطن، امروز با تیتر "جنوب کرمانی‌ها در صف سیلندر گاز"به وضعیت نامناسب توزیع نفت و سیلندر گاز و ایستادن مردم در صف‌های طولانی اشاره کرده است.

" استان کرمان در آستانه پیری حداکثری"، موضوع دیگریست که روزنامه کرمان امروز در قالب یک گزارش به شدت و سرعت آن در استان کرمان پرداخته است.

روزنامه حدیث کرمان با تیتر "پرداخت اعتبارات صندوق ملی مسکن هدفمند شود" از زبان محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان به هدفمند کردن اعتبارات صندوق ملی مسکن به منظور بهبود وضعیت مسکن و تسهیل امور ازدواج جوانان اشاره کرده است.

روزنامه واقعه در شماره امروز خود با تیتر "آغاز عصر جدید در صداوسیما" به انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس سازمان صداوسیما از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخته است.

تیتر" کاهش عرضه زغال سنگ دومین اقتصاد جهان را تهدید می‌کند"، از دیگر اخباریست که در روزنامه‌های امروز استان کرمان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید این اخبار را به همراه خبر‌های مختلف دیگر در ادامه بخوانید:

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.