سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با نزدیک شدن طوفان شاهین؛

کانال‌های سطح شهر کنارک لایروبی شدند/ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری شهرداری بندر کنارک

شهردار کنارک گفت: برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر تمامی کانال‌ها و انهار انتقال آب در شهر کنارک با حضور و نظارت شهردارى کنارک لایروبی شدند و عوامل خدمات شهری شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

درویش بلوچ نیا  شهردار کنارک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارش‌های فصلی و همچنین نزدیک شدن طوفان شاهین برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر تمامی کانال‌ها و انهار انتقال آب در شهر کنارک با حضور و نظارت شهردارى کنارک لایروبی و عوامل خدمات شهری شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

درویش بلوچ نیا اظهار داشت:پاک‌سازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب‌های سطحی از فعالیت‌های مداوم شهرداری کنارک است که با توجه به نزدیک شدن فصول بارشی سال، این عملیات به‌صورت جدی‌تر و با حساسیت ویژه‌ای در شهر انجام‌شده است.

وى هدف اصلی خدمات شهری از انجام این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، انباشتگی آب‌های سطحی و جلوگیری از آب ماندگاری در انهار و کانال‌های شهر کنارک در فصل‌های پر بارش عنوان کرد و افزود: با نزدیک شدن طوفان شاهین که بارش پر حجمی برای ساحل به همراه دارد.

بلوچ نیا تاکید کرد: شهرداری کنارک با تمام پرسنل خدمات شهر در حالت آماده باش قرار گرفته و در کنار مردم کنارک حضور خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.