سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت ۷۵ هزار متر مربع از معابر روستایی آوج

فرماندار شهرستان آوج از آسفالت ۷۵ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان طی دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان به زیر آسفالت رفته و امیدواریم با مساعدت بنیاد و پیگیری فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این رقم تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار متر افزایش یابد.

علیرضایی در دیدار جمالی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلام شهرستان در سخنانی بیان داشت: شهرستان آوج یک شهرستان روستایی، پراکنده و وسیع می‌باشد که در بخش اعظم این روستا‌ها با یک مهاجرت معکوس مواجه هستیم و ضروری است که بنیاد مسکن به موازات این پویایی اقتصادی و موج جدید جمعیتی در مناطق روستایی فعالیت خود را بیشتر کرده و به درخواست‌های جدید پاسخی سریع و درخور داشته باشد.

فرماندار آوج در این دیدار بر پیگیری و جذب تسهیلات مسکن و لزوم همکاری بانک‌های عامل، تسریع در روند اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستا‌های باقی مانده و اولویت دار امسال، واگذاری اراضی مجاور برخی از روستا‌ها با قیمت مناسب به متقاضیان، بازنگری در طرح هادی و الحاق روستاها، تهیه طرح و اجرای طرح هادی در روستا‌های فاقد دهیاری و... تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.