سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد فرهنگی و تلاش نخبگان برای از بین رفتن کذب و تخریب برخی فعالان سیاسی ضروری است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: نقد منصفانه همراه با رعایت عدالت موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به انتخاب استاندار جدید لرستان اظهار کرد: پس از این انتخاب، نخبگان، احزاب و فعالان سیاسی در فضای مجازی مطالبی را عنوان و افرادی، نظرات را دلسوزانه تبیین کردند که این رفتار پسندیده موجب ارتقای سطح فرهنگ عمومی می‌شود.

شاهرخی گفت:  متاسفانه برخی افراد مسائلی را رعایت نکردند که چنین شیوه‌های تخریبی مخالف کتاب و سنت است و طبق احادیث، افرادی که به تخریب بپردازند فرجام خوبی را در پیش نخواهند داشت.

او افزود: گاهی برخی افراد دروغ‌هایی را هنرمندانه گفتند، اما با دقت در عمق قلم و نوشته‌های آنان، هوای نفس و غلبه شیطان بر قلم آن‌ها قابل مشاهده بود.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: باید با جهاد فرهنگی و تلاش نخبگان همچنین قشر فرهیخته بتوانیم نقد و بررسی‌ها را عالمانه، دلسوزانه و همراه با استدلال بیان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاخرهی افزود: امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و بکارگیری افراد متخصص، انقلابی و ولایت‌مدار جهش مطلوبی با همت مضاعف برای استان رقم بخورد.

او با اشاره به دهم و سیزدهم مهر سالروز انتقال امام راحل از ترکیه به عراق در سال ۱۳۴۴ و هجرت بنیانگذار انقلاب اسلامی از عراق به پاریس در سال ۱۳۵۷ گفت: باید با تاریخ و جریانات تاریخ ساز آشنا شویم گرچه استکبار و نظام طاغوت امام را تبعید کرد، اما اگر این اتفاقات سخت را پشت سر نمی‌گذاشتند و صبر و شکیبایی نداشتند اکنون از عزت، شرافت و اقتدار برخوردار نبودیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان  با اشاره به ارتحال ملکوتی آیت الله حسن زاده آملی بیان کرد: ایشان دانشمندی کم نظیر در جهان اسلام و حوزه‌های مختلف علوم اسلامی بود و به مقاماتی رسید که در فکر‌ها نمی‌گنجد، همچنین حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، تالیف کتب تربیت انسان و همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری از اقدامات ویژه مرحوم آیت الله حسن زاده آملی می‌باشد.

شاهرخی همچنین به روز وقف اشاره کرد و گفت: حفظ و نگهداری موقوفات برعهده سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد و همراهی مردم در این راستا وظیفه شرعی دیگری است.

او همچنین به چهاردهم مهر روز نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: از بیانات امام راحل این است با افرادی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند به شدت برخورد شود و با مردم با مهربانی رفتار کرد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.