سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون اجتماعی پلیس استان در جلسه تعاملی با تعدادی از مدیران سازمان‌های مردم نهاد زاهدان نقش این سازمان‌ها را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیران سازمان های مردم نهاد "خیریه صالحین"، "خیریه همتایان" و انجمن "کوته قامتان" زاهدان به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی استاندرای با حضور در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با سرهنگ" علی رحیمی" دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان  با اشاره به اهمیت سمن ها در سطح جامعه گفت ت: اهميت سازمان هاي مردم نهاد به دليل کارکردي که دارند روز به روز بيشتر مي شود و با تعاملی که با مردم دارند می توانند در قانون پذیری اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: اين سازمان ها چون وابسته به هيچ ارگان دولتي نبوده و برگرفته از بطن جامعه می باشند در بسياري از فعاليت ها و به خصوص در پیشگیری از آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه موفق خواهند بود.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت:سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسيب هاي اجتماعي دارند و با تعاملی که با مردم ايجاد مي كنند، می توانند در قانون پذیری اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به انواع آسيب هاي اجتماعي موجود در جامعه يادآور شد: تعامل پليس با سمن ها يکي از راه هاي آسيب شناسي جرایم است که با عملکرد خوب می توان در کاهش آنها گام بلندی برداشت.

معاون اجتماعی پلیس استان در خاتمه خاطر نشان کرد: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه هدف ما باید بیشتر جوانان و نوجوانان باشند تا با آگاهي بخشي به آنها در خصوص انواع آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت ها لازم برای در امان ماندن از این آسیب ها نقش مهمی در ارتقاء امنیت جامعه ایفا کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.