سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان:

آمادگی‌ها برای بحران توفان در پیش‌رو در بالاترین سطح باید انجام شود

بیجار گفت: نخستین چیزی که دارای اهمیت بوده جان شهروندان است از این رو تمام آمادگی‌ها برای بحران توفان حاره‌ای پیش‌رو در بالاترین سطح باید انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  منصور بیجار  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ما از ۲۴ ساعت گذشته براساس پیش‌بینی‌هایی که هواشناسی استان انجام داده در ۲ نقطه از منطقه بحث توفان را داریم یکی در شمال در حوزه سیستان که از امشب و فردا شب شروع می‌شود به مدت سه روز و پیش‌بینی‌ها بر این است که تا بیش از ۱۰۰ کیلومتر سرعت این توفان خواهد بود.

وی افزود:این موضوع باعث می‌شود که بحث ریزگرد‌ها مشکلاتی را برای مردم آنجا ایجاد کند به همین جهت جلسه ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تشکیل و قرار شد اطلاع‌رسانی و اتخاذ تمهیدات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیرو جلسه ستاد مدیریت بحران در یکی ۲ساعت آینده پیش‌بینی که برای احتمال قطعی آب یا برق یا موضوعات دیگری که بخواهد پیش بیاد آن را انجام دادیم و ابلاغ شد و ستاد مدیریت بحران هم تصمیم گرفت از نزدیک این موضوعات رصد و با تعدادی از مدیران تقسیم کار انجام شود.

وی با تاکید براینکه ستاد مدیریت بحران در شهرستان چابهار از امشب تا پایان این توفان تشکیل می‌شود گفت: خواهش من از تمام مردم سیستان و بلوچستان بویژه مردم حوزه جنوب این استان این است که از تردد‌های غیر ضروری خوداردی و سعی کنند در منازل خود باشند تا این توفان برطرف و زمان آن بگذرد.

بیجار خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های رسمی و شورای هماهنگی مقابله با بحران انجام می‌شود و همگان توصیه‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی مختلف به مردم اعلام می‌شود را جدی گیرند تا بتوانیم از این حادثه بگذریم و اگر خدای ناکرده مشکلاتی به وجود آمد در کمترین زمان ممکن آن را حل کنیم.

وی ادامه داد: البته برای ما خیلی مهم است که این توفان خسارت جانی به هیچ وجه نداشته باشد و خسارت مالی در حداقل ممکن باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.