سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی: مقاومت همچنان در کمین صهیونیست‌ها است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت فلسطین همچنان در کمین دشمن صهیونیست خواهد نشست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس الیوم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت فلسطین همچنان در کمینِ دشمن صهیونیست خواهد نشست و با سیاست‌های آن مقابله خواهد کرد تا آن را از خاک فلسطین بیرون کند.

طارق سلمی در گفتگوی تلفنی بخش خبری این شبکه گفت: مقاومت و ملت فلسطین همچون سدی مقابل سیاست‌های دشمن خواهد ایستاد و با حملات این اشغالگران در کرانه باختری اشغالی رود اردن مقابله خواهد کرد تا دشمن نگران و هراسان شود از این که هر لحظه ممکن است مرگ را پیش روی خود ببیند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین افزود: خون شهدا حافظ کرامت و شرافت ملت است آنهم در زمانیکه کشور‌های جهان از افشا کردن سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی شانه خالی کرده اند. این خون تمام معادلات و حساب و کتاب‌های دشمن صهیونیست را برهم زده است به گونه‌ای که جمع شدن مردم دورِ مقاومت فلسطین و گردان‌های قدس به شدت مشخص است.

طارق سلمی در پایان گفت: دشمن زبانی جز زور نمی‌فهمد. چیزی که با زور گرفته شده است را فقط با زور می‌توان پس گرفت. بر این اساس ضروری است راهبرد فلسطین برپایه توسل به زور و قدرت برای مقابله با اشغالگران استوار شود. مردم فلسطین حتی اگر تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار بگیرند‏، در برابر سیاست‌های اشغالگران به زانو در نخواهند آمد و با این سیاست‌ها مقابله خواهند کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای رسمی که در سایت خود منتشر کرده است، اعلام کرد که مقاومت بر هم‌پیمانی خود با جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اشغالگری آن در فلسطین تأکید می‌کند. مقاومت ملت فلسطین از زمان شکل‌گیری پروژه صهیونیستی و اشغالگری آن در فلسطین وجود دارد و به هیچ هدف دیگری مرتبط نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.