سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

پست‌های مدیریتی را به افراد با تقوای حقیقی بدهید

حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید پست های مدیریتی به افرادی که دارای تقوای حقیقی هستند، واگذار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بحران بی آبی در استان یزد و شهرستان بافق، گفت: آب صنعت باید از طریق پروژه‌های فاضلاب شهری و انتقال آب به استان تامین شود.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین با اشاره برخی از مشکلات شهرک‌های بافق، افزود: محله‌های شهرک امام حسین (ع) و امام علی(ع) و میدان ورودی بافق مشکلاتی دارند که باید مسئولین مربوطه با هم تلاش کنند تا مشکلات برطرف شود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تشریح عدالت اجتماعی پرداخت و اظهارداشت: یکی از اشتباهات دوران سازندگی این بود که حقوق مدیران را افزایش دادند تا در برابر فساد بیمه شوند، اما ذات انسان حریص است و این اتفاق نمی‌افتد و تنها راه بیمه شدن، تقوای الهی است.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: باید این شیوه حقوق‌ها تغییر کند، چرا باید حقوق معلم و پاکبانان شهرداری و کارگران خط تولید کم باشد، اما مدیران حقوق زیاد دریافت کنند.

امام جمعه بافق بیان کرد: قابل تحمل نیست که کسی که تا قبل از پست گرفتن، یک موتور هم نداشته، ولی الان خودش و همه خانواده اش دارای ماشین و خانه و... است، در حالیکه به غیر از پستش، هیچ کار دیگری انجام نمی‌داده است، یک نفر پست بگیرد و آن شخص بعدا شرکت‌های میلیاردی بگیرد و نزدیکان خود را سر کار بگذارد.

او گفت: باید پست‌ها را به کسی داد که دارای تقوای حقیقی هستند، نه کسانی که فقط ادعای تقوا دارند چرا که مردم شهید پرور انقلاب کردند برای عدالت نه بخاطر این که مدیرانشان مثل طواغیت رفتار کنند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: دولت جدید که کار را انقلابی و جهادی شروع کرده است، مراقب نفوذ فرصت طلبان باشد.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت دهه آخر صفر از موکب داران، هیئت داران، علم داران و... که مراسم پیاده روی و مراسم سه روزه اربعین را فراهم کردند قدردانی کرد.

تسلیت فرا رسیدن رحلت رسول مکرم اسلام (ره)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، گرامیداشت روز آتش نشانی، روز روستا و عشایر، روز وقف و تبیین جوان طراز انقلابی از موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.