سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یگانه:

خدمات اجتماعی متعلق به کسانی است که کارت واکسن داشته باشند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: مقرر شده است با ایجاد زیرساخت در کل کشور خدمات اجتماعی به کسانی تعلق گیرد که کارت واکسیناسیون دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر یگانه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه ۲ سالن تجمیعی واکسیناسیون را در بنارویه و بیرم راه‌اندازی کرده‌ایم، اظهار کرد: تعداد سالن واکسیناسیون در شهرستان لار به عدد ۶ و در ۳ شهرستان به عدد ۸ رسیده است.

او تصریح کرد: با ورود محموله جدید واکسن در لارستان موجودی واکسن مجموعه، بسیار مناسب، اما استقبال رده‌های سنی جدید بسیار کم است به همین دلیل از گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا درخواست می‌کنم که با توجه به فروکش کردن موج پنجم و جهت جلوگیری از موج بعدی هر چه سریع‌تر خود را واکسینه کنند.

دکتر یگانه افزود: مقرر شده است با ایجاد زیرساخت در کل کشور خدمات اجتماعی به کسانی تعلق گیرد که کارت واکسیناسیون دارند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با اعلام وزیر بهداشت، دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از پانزدهم مهرماه بازگشایی می‌شوند و مراکز آموزش عالی نیز به مرور از اول آبان ماه در‌های خود را به روی طالبان علم باز می‌کنند، بنابراین واکسینه کردن افراد ضرورت بالایی دارد که تاکنون در لارستان محقق نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.