سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرمایه گذاران در مارگون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از سرمایه گذاران برای توسعه و رونق تولید در شهرستان مارگون حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری شهرستان مارگون با اشاره به برخی مشکلات و محرومیت‌ها در این شهرستان گفت: تمام تلاش راخود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مردم این منطقه را کم و کمتر کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه مشکلات مردم این منطقه زیاد است افزود: در حوزه آموزش تلاش می‌کنیم یک واحد دانشگاهی خوب و متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان مارگون در این شهرستان دایر شود.

او اضافه کرد: قول صد درصد می دهم در آینده نزدیک یک مرکز فنی حرفه‌ای در این شهرستان راه اندازی کنیم و مشاغل خرد را نیز رونق دهیم.

عبدالملکی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی حمایت می‌شود ادامه داد: قول صد درصد می‌دهیم به هرسرمایه گذاری که دراین شهرستان پیدا بشود که بتواند در حوزه تولید فعالیت کند هر چقدر تسهیلات نیاز داشته باشد در اختیارش قرار می‌دهیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از حمایت کشاورزان شهرستان مارگون هم خبر داد و گفت: قول مساعد می‌دهیم برای حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی این شهرستان در حوزه باغداری و کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کشاورزان و باغداران قرار دهیم.

بنا به این گزارش حجت عبدالملکی و صبح امروز به شهرستان مارگون سفر و از منطقه آبسردون سفلی در این شهرستان بازدید کرد.

دیدار چهره به چهره با مردم، نخبگان و عشایر و شرکت در شورای اداری این شهرستان از مهمترین برنامه های وزیر کار است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.