سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بلیط مسافران فقط بعد از استعلام کرونا

بلیط مسافران پس از استعلام کرونا از طریق کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ناصر اسدپور رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با بیان اینکه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بلیط مسافران پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود، گفت: مسئولان شرکت‌های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت سلامت مسافر را از طریق ارسال کد ملی وی به سامانه سروا استعلام کنند.

او افزود: از طریق کنترل سامانه سروا در ۶ ماه گذشته از صدور بلیط به ۲۰۱ نفر بیمار کرونایی جلوگیری شد.

اسدپور از جابجایی یک میلیون ۸۳۲ هزار و ۸۶۹ نفر مسافردر ۶ ماه اول سال جاری در استان خبر داد و گفت:این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۳۸ هزارو ۹۴ مورد سفر انجام شده، افزود: در تعداد سفر نیز در مقایسه با به مدت مشابه پارسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی هستیم.

اسدپور گفت: از این تعداد مسافر۳۹۷ هزار و ۸۶۰ نفربا وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۵۲هزار و۷۲۴ نفر با مینی بوس ویک میلیون و ۸۲ هزار و ۲۸۵ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران فعالیت ۲۱۲ شرکت مسافری در استان را یادآور شد و افزود: گشت‌های راهداری و ترابری به اتفاق نیرو‌های خدوم پلیس راه، بطور مستمر از ناوگان‌های عمومی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بازدید بعمل آورده و ایمنی سفر را کنترل می‌کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.