سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در یاسوج:

بیکاری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود نظیر گردشگری، کشاورزی و صنعت محرومیت، فقر و بیکاری نباید در این استان معنا داشته باشد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در خدمت مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش های لازم را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی های این استان را در جلسه دولت ارائه دادند .

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود نظیر گردشگری، کشاورزی، صنعت و دیگر ظرفیت‌ها و نعمات خدادادی محرومیت، فقر و بیکاری نباید در این استان معنا داشته باشد و امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان و همراهی نماینده، ولی فقیه مشکلات در استان برطرف شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شود گفت: انشاء الله بتوانیم در این سفر در دیدار با نخبگان، شورای اداری استان و بازدید از طرح ها مصوبات لازم برای رفع نیازمندی‌های این استان اتخاذ شود.

او ابراز امیدواری کرد با همکاری  نیروهای کارآمد جوانان، مدیران با کفایت ، راهنمایی نماینده ولی فقیه ،همکاری استاندار و همه مسئولان و دلسوزان گام هایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.

او هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
قول میدم آقای رئیسی هم کاری نمیکنه قیمت ها شده صدم ثانیه ای اولش همه شعار میدم بعدش ........
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
حاجی بیکاری زیبنده هیچ جای ایران نیست الان هر شهری که میروی همه بیکارن نه امیدی نه آینده ای هیچ
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
با تشکر
التماس دعا
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
قول دادین مبارزه بافقرتورم تخمرغ 2000هزارتومن
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
بیکاری زیبنده هیچ جایی نیست. این رو همه بلدیم. مشکلات را همه از حفظ هستند.گفتار درمانی دوای درد مردم نیست.مشکلات را اساسی حل کنید. روی کنترل قیمت و تنظیم بازار کار کنید. تورم داره زندگی مردم را نابود میکنه. مشکل اشتغال، ازدواج ، مسکن و معیشت جوانان را حل کنید. جوان ها نمی توانند تشکیل زندگی دهند و فقط زنده اند. .یه کاری کنید خواهشا.
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
اقای رییسی بورس وماشین رو اکی کنید مردم بیشتر دعا می‌کنند
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
فارس نیامدی قطب کشاورزی ولی یه دونه صنایع تبدیلی نداره، نزدیک به بازار صادرات
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
جناب اقای رٸیسی ترو جون هرکی که دوست داری کاری کن که سد تنگ سرخ هرچه زودتر ساخته بشه هر روز اب یاسوج قطع میشه دیونه شدیم جون امام حسین سد تنگ سرخ یاسوج رو زود تر تکمیل کنید
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
این همه محرومیت زیبنده جنوب ایران نیست. جنوب ایرانی که منبع درآمد کشور است.
علی فیروزی
۰۹:۵۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
ضرب العجل 20 روزه برای رسیدگی به کارگران معدن تموم شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. الان دیگه سفر استانی دستاوردش چیه که باید ادامه پیدا کنه؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
استان کهگلویه و بویراحمد جز اولویتها و خط قرمز ماست
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
از دوره 60 شروع شد زمانی گفتید بزنید بچه بیاد برو ببین 30 سال وقت داشتید هیچ کاری براشون نکردید و بعد از آون قله جمعیت هنوز بیکاری وجود داره، لااقل آنهایی که سنشان بالاتر است قبول کنید تو إزمون ها تا بماند این جدیدی ها