سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس :

باید سازمان جوانان از ورزش جدا شود/انتقاد از قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال

زاهدی با بیان اینکه باید سازمان جوانان از ورزش جدا شود و مستقیم زیر نظر رییس جمهور باشد،گفت: رئیس جمهور در جلسات مجمع جوانان شخصا حضور یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن‌های استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان کشور و استان کرمان پر انرژی و پرتحرک آرمان خواه و عدالت محور هستند و باید از ظرفیت آن‌ها برای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب بهره بگیریم.

او ادامه داد: سمن‌ها این توانمندی را دارند که بدنه گام دوم انقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند لذا سه قوه حمایت‌ها و وظایف خود را به صورت عملی در خصوص جوانان انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان جوانان از ورزش جدا شود و مستقیم زیر نظر رئیس جمهور باشند، در ادامه پیشنهاد داد: رئیس جمهور در جلسات مجمع جوانان شخصا حضور یابد.

او با انتقاد از قرارداد‌های میلیاردی در فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش مشکلات متعددی در درون خود دارد بنابراین جدا شدن سازمان ملی جوانان از این وزارتخانه، خدمت بزرگی به کشور است.

زاهدی در ادامه سخنانش گفت: فرهنگسرای کوثر کرمان قبلا متعلق به خانه جوانان بود که اکنون در اختیار شهرداری است که باید این مکان دوباره تبدیل به خانه جوان شود.

او ایجاد تعاونی مسکن و بیمه را برای سمن‌ها الزامی دانست و در ادامه اضافه کرد: در زمینه استخدام نیرو‌های سمن‌ها نیز مطالبه گری صورت گیرد و حل این مسائل باعث انگیزه در جوانان برای حضور فعال ترشان در سمن‌ها می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در استان چند بنگاه اقتصادی بزرگ داریم که رسالت‌های اجتماعی خود را بیشتر به سمت ورزش سوق داده اند که باید به حوزه‌های دیگر ازجمله حوزه جوانان نیز توجه کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.