سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف ۶۳ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۶۳ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سردار "یحیی الهی"  فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۶۳ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان کشف و ضبط شد.

سردار "یحیی الهی" با اعلام این مطلب به رسانه‌ها افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور بالا بردن ضریب امنیت شهروندان طی شبانه روز گذشته با محوریت معاونت عملیات و با حضور عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر و جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده، جرم خیز و محور‌های مواصلاتی لرستان به اجرا گذاشته شد.

او اظهار داشت: در این راستا علاوه بر کشف سلاح، ۴۴۲ عدد انواع فشنگ و مقادیری کالای قاچاق، ۱۱۰ مجرم، متهم و معتاد متجاهر در استان دستگیر یا جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری ۴۲ نفر در خصوص کشف سلاح و مهمات تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از ۱۵۳ کیلوگرم و ۶۸۶ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۴۴ خرده فروش و معتاد متجاهر جمع آوری شده اند.

سردار الهی ادامه داد: بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کشف و ۹ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

او  با اشاره به اینکه ۱۵ مجرم و مجلوب تحت تعقیب قضایی نیز دستگیر شده است گفت: در این رابطه ۱۸۵ عدد قرص روانگردان نیز کشف شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.