سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره صمت شهرستان چابهار :

انجام بالغ بر ۳ هزار بازرسی در ۶ ماهه اول ۱۴۰۰

رئیس اداره صمت شهرستان چابهار گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۱۸۴ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۲۸۵ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد تومان شده است.

 حمیدرضا شایان رئیس اداره صمت شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای امسال  تاکنون در حوزه بازرسی و نظارت فعالیت های گسترده ای در شهرستان های چابهار و دشتیاری صورت پذیرفته است که طی این مدت  ۳ هزار و ۱۸۴ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۲۸۵ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد تومان شده است.

وی ادامه داد : تمامی پرونده های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شده است.

شایان خاطرنشان کرد: عمده تخلفات در زمینه گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه توزیع(تبصره ۴ ماده ۱۸)، تقلب، کم فروشی، عدم صدور صورتحساب و عدم درج قیمت بوده و بیشترین تخلفات در زمینه آرد، نفت گاز، روغن خوراکی، میوه و تره بار، ابزار آلات، خیاطی و پوشاک، کیف و کفش، نان، مرغ زنده و کشتار روز بوده است.

 وی ادامه داد:مجموع بازرسی های انجام شده از نانوایی های شهرستان چابهار و دشتیاری، معادل ۱۸۳ فقره بوده که منجر به تشکیل ۱۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان گردیده و تعداد پرونده های قاچاق معادل ۷ فقره می باشدکه عمده تخلفات،  در زمینه نفت گاز، سیمان، روغن خوراکی سیگار و مواد پتروشیمی بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت : در همین مدت   ۱۱۱ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان ادارات ذیربط از جمله فرمانداری ، مرکز بهداشت، تعزیرات، اماکن، غله و خدمات بازرگانی، استاندارد، شهرداری، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار که منجر به تشکیل ۲۶ پرونده تخلف شده است.

 رییس اداره صمت شهرستان چابهار در پایان گفت : نقش شهروندان در شناسایی متخلفان صنفی بسیار با اهمیت می باشد که در همین ارتباط از کلیه شهروندان چابهار و دشتیاری درخواست می شود در صورت مواجه با هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار اطلاع رسانی نمایید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.