سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی شبکه تاکسی‌ زائر قم لنگ تامین خودروهای لوکس

سرپرست سازمان تاکسیرانی قم از پیگیری های بی پاسخ برای تامین خودروهای لوکس جهت راه‌اندازی شبکه تاکسی‌ زائر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی نیک، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت راه‌اندازی تاکسی‌زائر در شهر قم اظهار کرد: شهر قم سالانه مقصد سفر ۲۰ میلیون زائر داخلی و بیش از ۵ میلیون زائر خارجی است که در این زمینه نیازمند دریافت خدمات حمل‌ونقلی ویژه هستند.

او برنامه‌های شهرداری برای راه‌اندازی تاکسی‌زائر را تشریح کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده دوره‌های زبان انگلیسی و عربی در سازمان فرهنگی و هنری ویژه رانندگان تاکسی در حال برگزاری بوده و استقبال خوبی از کلاس‌ها شده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: برای راه‌اندازی شبکه تاکسی‌زائر نیازمند امکاناتی فراتر از حد معمول بوده و باید خدمات ارائه‌شده سطح توقعات زائران به‌خصوص زائران خارجی را برآورده کند.

او از ارائه درخواست برای دریافت خودرو‌های لوکس از اتحادیه تاکسیرانی خبر داد و ابراز کرد: باوجود پیگیری‌های انجام‌شده متأسفانه اتحادیه تاکسیرانی هنوز پاسخی به درخواست شهرداری قم نداده است و منتظر دریافت خودرو هستیم.

نیک از جانمایی ویژه تاکسی زائر در اطراف حرم نیز خبر داد و تصریح کرد: ۵ نقطه اطراف حرم ویژه تاکسی زائر طراحی و جانمایی شده است و امیدواریم به‌زودی بتوانیم شبکه تاکسی زائر را با خدماتی لوکس و استاندارد راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.