سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله خاتمی:

کارکنان ناجا قدر جایگاه خود را بدانند/ نیروی انتظامی از نظام دینی محافظت می‌کند

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: کارکنان ناجا از نظام دینی و اسلامی محافظت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر و در جمع کارکنان انتظامی استان فارس در مجتمع طلائیه شیراز، با بیان اینکه جنس نهضت انقلاب اسلامی همان جنس نهضت امام حسین (ع) است، اظهار کرد: عاشورا تا قیامت ادامه دارد و یاران سید الشهدا (ع) تنها آن ۷۲ نفر نبودند.

او با بیان اینکه امروز سنگر نظام اسلامی ما همان سنگر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است، افزود: همه شهدای ما به ویژه شهدای مدافع حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی اگر در کربلا بودند، یاران امام حسین (ع) چندین برابر می‌شدند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تفاوت‌های نیرو‌های مسلح ایران اسلامی و سایر کشور‌های دنیا اشاره کرد و گفت: اولین تفاوت این است که نیرو‌های مسلح در ایران اسلامی عقیدتی هستند، یعنی خدمتشان به نظام اسلامی از روی عقیده است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: تفاوت دیگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی با سایر کشور‌های دنیا این است که آن‌ها حافظ دیکتاتور و یا یک خاندان هستند، اما نیرو‌های مسلح ما حامی دین خدا و مکتب هستند.

او، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های مهم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: نیرو‌های مسلح دنیا از مردم جدا هستند، این در حالی است که نیرو‌های مسلح ما مردمی و در دل مردم جای دارند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های اساسی و بسیار مهم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با سایر کشورها، وجود فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که فردی مجتهد، فقیه، عارف و عاشق اهل بیت (ع) هستند و این در هیچ جای جهان دیده نمی‌شود.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: کارکنان ناجا از نظام دینی و اسلامی محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.