سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات ضد صهیونیستی در بحرین در واکنش به سفر لاپید + تصاویر

در نخستین سفر رسمی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین، مردم این کشور در تظاهراتی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با این رژیم اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الان، منابع محلی بحرین اعلام کردند مردم این کشور بعد از ورود «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به «منامه» پایتخت بحرین با اعتراضات شدید به استقبال او رفتند.

بر اساس گزارش منابع آگاه نیرو‌های امنیتی بحرین در جاده‌های منتهی به فرودگاه مستقر شدند، با این حال مردم خشمگین بحرین از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با تظاهرات در خیابان‌های منامه شعار‌هایی ضد رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن سر دادند و تعدادی لاستیک را هم به آتش کشیدند.

همچنین آنها پلاکارد و نوشته‌هایی را در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «برای صهیونیست‌ها هیچ سفارتی در بحرین اسلامی نخواهد بود»، «عادی سازی روابط خیانت است» و «عادی سازی روابط خیانت به امت اسلامی است».

کاربران و فعالان بحرین در شبکه‌های اجتماعی هم با ترند کردن شعار «بحرین صهیونیست‌ها را نمی‌پذیرد» نارضایتی خود را از ورود وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نشان دادند.

امروز (پنجشنبه) یائیر لاپید برای نخستین بار به طور رسمی پس از عادی سازی روابط به بحرین سفر کرده و در خلال این سفر سفارت رژیم صهیونیستی را در منامه افتتاح و توافق‌نامه‌هایی را در زمینه فناوری و اقتصاد امضا خواهد کرد. در همین راستا سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد در سفر لاپید به بحرین پنج توافق‌نامه همکاری که مورد انتظار بحرین است امضا خواهد شد.

این دیپلمات صهیونیست در ادامه افزود: ما بحرین را تنها به عنوان یک شریک در توافق‌نامه‌های همکاری نمی‌بینیم بلکه آن پلی است برای همکاری با دیگر کشور‌های منطقه با این حال تاکنون ۱۲ یادداشت تفاهم در میان ما به امضا رسیده است.

اواسط سپتامبر گذشته امارات و بحرین با میانجی‌گری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا توافقاتی برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی به امضا رسانند و با این کار به ملت فلسطین و امت اسلامی خیانت کردند. این توافق‌ها با واکنش‌ها و اعتراضات شدید مردم بحرین روبه‌رو شده و با راه انداختن کمپین‌هایی نارضایتی خود را با این اقدام رژیم آل‌خلیفه نشان دادند. به تازگی نیز منابع بحرینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی با نفوذ در امور داخلی این کشور تلاش دارد یک شبکه جاسوسی به راه بیندازد تا مخالفان با عادی سازی روابط را پیدا کرده و مجازات کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.