سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: هیچ چیز در سیاست آمریکا در قبال اسرائیل تغییر نخواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد انتخاب رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تغییرات زیادی در مسیر این رژیم منجر نخواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ راه حل سیاسی را نمی‌پذیرند؛ حتی اگر این راه حل در چارچوب تشکیل کشور فلسطین در مرز‌های ۱۹۶۷ باشد.

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی " A HAABER " ترکیه گفت انتخاب بایدن و بنت در مسیر رژیم اشغالگر تغییرات زیادی ایجاد نخواهد کرد.

هنیه افزود: اسرائیل به سیاست اشغالگری، غصب مناطق و تجاوزگری علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه ادامه می‌دهد.

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس همچنین گفت: بر این باوریم که هیچ چیز در سیاست آمریکا در قبال اسرائیل تغییر نخواهد کرد، زیرا دو طرف در راستای منافع عالی خود عمل می‌کنند.

او درباره توافق‌های صلح بین برخی کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی هم گفت: جنبش حماس به سبب این همگرایی متأسف است. برخی کشور‌های عربی بر این باورند که مشروعیت آن‌ها به آمریکا مرتبط است و این کشور‌ها معتقدند که راه آمریکا از تل آویو عبور می‌کند. اما واقعیت این طور نیست.

هنیه در ادامه گفت: روابط دولت‌های عربی با رژیم اشغالگر به این معنا نیست که مردم این کشور‌ها رژیم اشغالگر اسرائیل و توافق‌های عادی سازی روابط را می‌پذیرند.

 امارات، بحرین، سودان و مراکش سال گذشته و علیرغم مخالفت‌های مردمی به آرمان‌های فلسطین خیانت و اقدام به سازش با رژیم صهیونیستی کردند. بر اساس شواهد، بیشتر اهداف این چهار کشور عربی که در بستر عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها به دنبال آن بودند، محقق نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.