سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سامانه جی آی اس شیلات مازندران

طرح سامانه جی آی اس شیلات مازندران امروز با حضور مدیرکل شیلات استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی شیلات مازندران اعلام کرد: سامانه جی آی اس (GIS) اداره کل شیلات مازندران به منظور بکارگیری فن آوری اطلاعات مکانی و داده‌های ماهواره‌ای در مدیریت برنامه ریزی توسعه شیلاتی استان، امروز پنجشنبه ۸مهرماه با حضور اسحاقی مدیرکل در شیلات استان افتتاح شد.

این سامانه طی فرصت مطالعاتی رحمانی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم دریایی دانشگاه مازندران و با همکاری کارشناسان داخلی اداره کل راه اندازی شد.

اسحاقی مدیرکل شیلات در این مراسم ضمن بیان اهمیت نقش ابزار‌های مبتنی بر دانش در حوزه تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های شیلاتی، بر توسعه استفاده از سامانه‌های نوین کاربردی در اداره کل شیلات تاکید کرد.

او افزود:این سامانه  مختصات جغرافیایی و اطلاعات مکانی تمامی مراکز تحت نظارت شیلات مازندران اعم از فعالیت‌های صیادی، آبزی پروری، فرآوری و صنایع تبدیلی، عرضه آبزیان و همچنین مراکز ادرای شیلات را تحت پوشش قرار داده است.

سید محمود مصدقی معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات مازندران هم در این جلسه گزارشی از روند پیاده سازی سامانه برای حاضرین ارائه کرد.

رحمانی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم دریایی دانشگاه مازندران هم در ادامه توضیحاتی در ارتباط با فرآیند راه اندازی و جزئیات این سامانه ارائه داشت.

 

 


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.