سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنان شهرستان لامرد در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: زنان شهرستان لامرد در ستاد پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند و باید به خوبی از آنان تجلیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در همایش تجلیل از زنان ایثارگر لامرد گفت: از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، و زنان شهرستان لامرد در ستاد پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند و باید به خوبی از آنان تجلیل نمود.

او بیان کرد: همه ماها باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم، و راه آنان را ادامه دهیم.

سیما قادری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت سپاه لامرد نیز تصریح کرد: زنان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی پا به پای مردان در پشت جبهه‌های جنگ در خط مقدم  به منظور دفاع از انقلاب و کشور تلاش کردند که در پشتیبانی، حمایت روحی و معنوی زنان نقش مهمی را در پیروزی رزمندگان داشته اند.

او ادامه داد: خاطره با رزمندگان و تجلیل از خانواده‌های شهدا انجام شده است، و خاطره ۸ سال دفاع مقدس تجربه به یادماندنی است که در آن دوران، مردان و شیر زنان حماسه آفریدند.

قادری افزود: اهدای ۱۲۰ بسته لوازم و التحریر به دانش آموزان نیازمند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، یادواره شهدای محله، برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال، از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه زنان سپاه لامرد برگزار می‌شود.

در این مراسم با حضور کریمی معاون اجرایی سپاه فجر فارس از خانواده شهید دکتر علی کشتکار اولین شهید سلامت شهرستان لامرد تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.