سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد کشور:

امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان خواهد شد

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور گفت:تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان داشتیم که طی آن ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سال ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمدرضا دالوند مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در حاشیه بازدید امروز پنجشنبه از طرح های عمرانی در آق قلا و بندر ترکمن گفت: نیاز مسکن امروزه یکی از چالش‌های خانواده‌ها است که بر اساس آمار راه و شهرسازی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد هزینه هر خانوار صرف مسکن می‌شود.

او افزود: بر همین اساس کمیته امداد برنامه توانمندسازی مددجویان را طراحی کرده که یکی از شاخصه‌های آن بحث مسکن است.

دالوند گفت:در کمیته امداد در بخش مسکن در سال جاری نوید‌های خوبی را خواهیم داشت و برای این کار برنامه ریزی شده و تسهیلات قرض الحسنه و زمین رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: بر اساس صحبت‌های اولیه در بازه زمانی چهار ساله، کل نیاز‌های مسکن مددجویان کشور برطرف خواهد شد.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان داشتیم که طی آن ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سال ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد.

دالوند گفت: مقدمات ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را با همت قرارگاه امام حسن (ع) سپاه فراهم کرده که ظرف یک ماه آینده برنامه عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

دالوند با اشاره به توجه کمیته امداد به مناطق محروم و ایتام گفت: تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی با صندوق توسعه ملی برای ساخت مسکن ایتام داشته‌ایم و همچنین هزار واحد هم در سال گذشته آغاز شده که هم اکنون در پایان کار است.

او اضافه کرد:حدود ۱۶ هزار واحد مسکونی محرومان را در سه استان با همکاری برنامه و بودجه و برنامه‌ریزی کردیم که ۹ هزار واحد آن تاکنون تکمیل شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.