سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر:

تنها ۳۸ درصد از مردم خمینی‌شهر واکسینه شده‌اند

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر گفت: طبق آخرین آمار میانگین تزریق واکسن در شهرستان خمینی‌شهر تنها ۳۸ درصد بوده و این درحالی است که میانگین متوسط واکسیناسیون استانی ۵۸ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا بصیری فرماندار خمینی‌شهر گفت: کلیه مراکز ۸ گانه تجمیعی، مراکز درمانی و اتوبوس سیار آماده تزریق واکسن به شهروندان خمینی‌شهری می‌باشند، ولی متأسفانه تعدادی از مردم شهرستان هنوز برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند.

فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، میزان کافی واکسن در شهرستان موجود است، از مردم شهرستان خمینی‌شهر درخواست کرد با حضور در مراکز تزریقی به افزایش آمار شهرستان کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه در صورتی که بخواهیم محدودیت‌های شهرستان برداشته شود باید حداکثر ۷۰ درصد از مردم خمینی‌شهر واکسینه شوند، گفت: تنها راه ایمن‌سازی شهرستان از بیماری کرونا، واکسینه شدن مردم شهرستان است.

بصیری با اشاره به اینکه روند مبتلا و بستری شهرستان نسبت به شهریورماه، رو به کاهش است، ادامه داد: در صورت استقبال مردم، وضعیت بهتری را در شهرستان شاهد خواهیم بود، از مردم خمینی‌شهر می‌خواهم تزریق واکسن را به تأخیر نیندازند تا وضعیت به صورت کامل بهبود یابد.

در خمینی‌شهر طبق آمار رسمی شبکه بهداشت خمینی‌شهر تا تاریخ ۵ مهرماه در حدود ۱۷۳ هزار دز واکسن به مردم شهرستان تزریق‌شده و آمار میانگین تزریق و مراجعه شهروندان برای تزریق واکسن روزانه، ۲ الی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.


منبع:فارس

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.