سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در اولویت شهرداری بوشهر

سرپرست شهرداری بوشهر گفت:یکی از برنامه‌های مهم افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی در این شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بندر بوشهر در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان این شهر بوشهر به مناسبت روز ملی آتش‎نشانی و ایمنی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های آتش‌نشانان، بیان کرد: شهروندان امنیت و آرامش خود را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های آتش‌نشان می‌دانند زیرا آنان در کمترین زمان ممکن خود را به محل وقوع حادثه می‌رسانند.

او ادامه داد: توسعه خدمات آتش نشانی در بوشهر جزء اولویت‌های کاری و مهم شهرداری بندر بوشهر است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر، یکی از برنامه‌های مهم شهرداری را افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی عنوان کرد و افزود: پارسال در زمینه تجهیز ناوگان سازمان آتش نشانی‌ کارهای موثری انجام گرفت که این اقدام‌ها امسال نیز تداوم خواهد داشت.

کردگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان گفت: مردم همیشه قدرشناس بدون شک هیچ گاه جانفشانی و ازخودگذشتگی نیرو‌های آتش‌نشان را از یاد نخواهند برد.


بیشتر بخوانید


جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این مراسم که در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر برگزار شد، با اشاره به شرایط بندر بوشهر توجه جدی به وضعیت سازمان آتش نشانی و تقویت ناوگان و تجهیزات این سازمان را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.