سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه هفتم کرمانشاه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار رتبه هفتم در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه هفتم کشوری و رتبه اول در بین دانشگاه‌های تیپ دو در ارزشیابی جامع تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

او گفت : فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری امسال به صورت برخط و با استفاده از سامانه جامع ارزشیابی بر پایه محور‌های تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، تولید فناوری و اثرگذاری پژوهش‌های سلامت تعیین شده است.

خدارحمی افزود : در فرآیند ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری سال ۱۳۹۹ علاوه بر استخراج و شاخص تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، نیروی انسانی پژوهش محور، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، اخلاق در پژوهش‌های علوم پزشکی به همراه شاخص‌های بخش تولید فناوری مانند واحد‌های فناور محصول فروش ارائه خدمات و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

او افزود : بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای دومین سال پیاپی رتبه اول دانشگاه‌های تیپ دو را به خود اختصاص داد.

خدارحمی گفت : دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ضمن حفظ جایگاه خود توانست در رتبه بندی کلی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بدون در نظر گرفتن تیپ دانشگاهی با یک پله صعود و حتی بالاتر از دانشگاه‌های تیپ یک رتبه هفتم کشور در میان ۵۳ دانشگاه علوم پزشکی را کسب کند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.