سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور شناسنامه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور شناسنامه ایمنی برای ۲۲۰۰ واحد صنعتی فعال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در آیین روز آتش نشانی در شیراز بیان کرد: نامگذاری روز آتش نشان بهانه‌ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌کنند، ارج نهیم.

او با بیان اینکه پرداختن به موضوع ایمنی از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شود افزود:در این زمینه از محل کمک‌های یارانه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دوره‌های مختلف آموزش ایمنی و آتش نشانی برگزار می‌شود.

فتوحی بیان کرد: رویکرد ما در این زمینه تخصصی کردن این دوره‌ها و افزایش تعداد دوره‌ها است تا در برنامه‌ای زمان بندی شده تمام واحد‌های صنعتی دارای نیرو‌هایی باشند که آموزش و مهارت لازم را در برابر مقابله با حوادث فراگرفته باشند.

او با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها نواحی صنعتی همواره تلاش کرده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد‌های صنعتی و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند، گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی ۲ ایستگاه آتش نشانی و نیز ۲ دستگاه خودرو به جمع ایستگاه‌ها و خودرو‌های آتش نشانی موجود در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.