سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شوشتر:

برای آتش نشانان هر روز روز آتش نشان است

پنبه دانه پور گفت: برای آتش نشانان هر روز، روز آتش نشان است، اما هفتم مهرماه برای ما و مردم به نوعی یادآوری از خود گذشتگی آن‌ها است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: آتش نشان وقتی بداند خطری جان و مال کسی را مورد تهدید قرار داده خود را به خطر می‌اندازد و به خاطر دیگری حاضر به فدا شدن هستند و این بسیار ارزشمند بوده و هر روز، روز آتش نشان است.

او افزود: شاید بعضی‌ها به علت واکنش غریزی نسبت به خطر، در وقوع حوادث فرار کنند، اما آتش نشانان با غریزه خود مبارزه کرده و جان و سلامت را کف دست می‌گیرند.

پنبه دانه پور ادامه داد: امثال علی لندی نوجوان فداکار اهل ایذه که خود را برای نجات دیگران به آتش زد، باید به عنوان الگو در تاریخ کشور ثبت شوند. اینچنین روحیه‌ها در بین آتش نشانان کم نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور امام جمعه شوشتر نیز بیان داشت: علاوه بر آتش نشانان عزیز باید از خانواده‌های آن‌ها تقدیر ویژه کرد چرا که این شغل سخت و زندگی پر خطر را پذیرفته و متحمل هستند و بعضی کار‌ها بنا به ارزش والایی که دارند نهایتاً در صورت بروز اتفاقی غیر مترقبه برای انسان او را به عنوان شهید محسوب می‌کنند که شغل آتش نشانی از جمله آن هاست.

او افزود: این موضوع سعادت و افتخاری بزرگ و ارزشمند است. جایگاه شهید هم در آیات مقدس قرآن کریم و روایات مختلف به خوبی نقل شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.