سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری راور:

دشمنان رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته اند

رئیس دادگستری راور گفت: دشمنان با شناختی که از نقش موثر رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کرده اند، آن‌ها را نشانه گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به منظور گرامیداشت  یاد و نام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس نشست بصیرتی با موضوع ایثار و شهادت در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری راور با حضور راویان دفاع مقدس و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این نشست فرحبخش رئیس دادگستری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع و پیروزی در دورانی که همه ابرقدرت‌های جهان به طور علنی از رژیم عراق حمایت می‌کردند، از ثمره خون شهدا و برکات اطاعت از ولایت و وحدت تمامی اقشار جامعه بوده است.

او افزود: اکنون دشمنان با شناختی که از نقش موثر رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کرده اند، آن‌ها را نشانه گرفته اند و تمام تلاش خود را در جهت دور نگه داشتن آحاد جامعه خصوصا جوانان از این دو عامل بکار می‌گیرند.

در ادامه فرحبخش با اشاره به روحیه ایثارگری و بسیجی همکاران قضایی و اداری دادگستری در ایام سخت کرونا اظهار داشت: قضات و کارکنان در دوره‌های مختلف خصوصا دوران کرونا در محل خدمت حتی در ساعات غیر اداری حضور حداکثری داشتند و به صورت جهادی و بدون تعطیلی به امور مردم و پرونده‌های موجود رسیدگی کردند.

او از زحمات تلاشگران و مجاهدان هشت سال دفاع مقدس ازجمله آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا قدردانی کرده و بیان داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمترین دینی است که ما می‌توانیم در قبال ایثار گران و آزادگان و شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های آنان ادا کنیم.

فرحبخش تصریح کرد: امروز نباید دغدغه‌ها و مشغله‌ها و کار فراوان در دادگستری ما را از رسیدگی به امور خانواده و مردم بازدارد بلکه خدمت صادقانه ودرست به مردم و همچنین خانواده خود و رفتار و خلق حسنه در محیط خانه و خانواده نوعی مجاهدت و ایثارگری می‌باشد که همه کارکنان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

در این جلسه روایتگران دفاع مقدس خاطرات خود را بازگو و همچنین  از نفرات برتر حوزه قضایی در زمینه کسب امتیازات سیستم سمپ با اهدا جوایزقدردانی شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دادگستری ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.