سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان مسلح موتورسیکلت با ۱۰ فقره سرقت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای باند ۴ نفره سارقان موتورسیکلت با ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ  داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان، شناساییو دستگیری عاملان وقوع لاین سرقت‌ها در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در این رابطه با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی خود، موفق شدند ۴ سارق همدست را شناسایی و آن‌ها را تحت رصد و کنترل نامحوس خود قرار داند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در نهایت مأموران با حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این افراد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۴ متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ضمن توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه سه تیغه خشاب و ۳۶ فشنگ جنگی مربوطه کشف کردند.

سرهنگ سرگلزائی بیان داشت: سارقان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.