سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان و مکان دیدار ناتمام نیس - مارسی مشخص شد

مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته برتر فرانسه زمان و مکان برگزاری مجدد دیدار ناتمام نیس - مارسی را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نشریه اکیپ گزارش داد، بازی تیم‌های فوتبال نیس و مارسی از هفته سوم مسابقات لیگ ۱ فرانسه (لوشامپونه) که به دلیل درگیری و هجوم هواداران به داخل زمین ناتمام ماند، ۲۷ اکتبر (۵ آبان) در ورزشگاه تروآ دوباره برگزار می‌شود.

این روزنامه می‌نویسد، انتخاب تروآ برای برگزاری این بازی آسان نبود، زیرا این ورزشگاه باید مجهز به سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و سیستم تشخیص گل (GLT) باشد. علاوه بر این، مکان مسابقه به دلایل امنیتی نباید در نزدیکی نیس یا مارسی می‌بود.

بسیاری از باشگاه‌ها از ترس اینکه وضعیت زمین بعد از بازی بدتر شود، از میزبانی این بازی در ورزشگاه‌های خود امتناع کردند.

دیدار نیس و مارسی روز ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) در نیس برگزار شد وجنجال و درگیری وقتی درگرفت که دیمیتری پایت بازیکن مارسی برای زدن کرنر کنار زمین رفت، اما واکنش هواداران نیس به او و پرتاب بطری به این بازیکن باعث شد تا پایت عصبی شود و در نهایت او هم یکی از بطری‌ها را به سمت هواداران پرتاب کند. این اقدام خشم هواداران نیس را بیشتر کرد و آن‌ها وارد زمین شدند و درگیری بین بازیکنان رخ داد. هر ۲ تیم به رختکن رفتند، اما وقتی داور بعد از یک وقفه از بازیکنان خواست به بازی برگردند، بازیکنان مارسی از ادامه بازی امتناع کردند.

پیش از این، کمیته انضباطی لیگ حرفه‌ای فوتبال فرانسه (LFP) حکم داده بود که نیس سه مسابقه خانگی خود را باید بدون تماشاگر برگزار کند و علاوه بر آن ۲ امتیاز از این تیم کسر شود ، که یکی از آن‌ها مشروط است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.