سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی مطرح کرد:

افزایش ۳۰ درصدی شهریه مدارس غیردولتی/ ۱۰ مدرسه لغو مجوز دائمی شدند

صالح با اشاره به میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، نرخ این افزایش را ۳۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی بیان کرد: بر اثر شکایت‌های مردمی تا پایان مرداد امسال، مجوز ۱۰ مدرسه غیر دولتی لغو دائم شده است، همچنین ۷ مورد تعطیلی  و منع فعالیت دائمی مرکز آموزش آزاد را داشته ایم.

صالح  گفت: ۱۴ مورد تعطیلی موقت مدارس غیر دولتی به مدت ۱ تا ۳ سال و تعطیلی موقت ۸ آموزشگاه زبان و آموزش آزاد را در دستور کار خود قرار داده ایم، عزل  دائم ۶ مدیر مدرسه غیر دولتی و ۴۱ اختطار یا توبیخ برای مدیران یا موسس مدرسه غیر دولتی هم به آنها ابلاغ شده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی بیان کرد: در صورت برخورد با هرگونه تخلف، والدین می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز با مراجعه به سایت مشارکت‌های مردمی به آدرس Mosharekatha.ir در قسمت ثبت شکایت‌ها هرگونه تخلف شهریه و تخلفات مدارس غیر دولتی و آموزشگاه‌های آزاد را ثبت کنند.

او اظهار کرد: مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی، زبان خارجه و کنکور تخلفات زیادی داشته‌اند که بیشترین آن‌ها دریافت شهریه بیش از نرخ مصوب بوده است. شهریه مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی ۳۰ درصد افزایش یافته و دریافت بیش‌تر از نرخ مصوب مدارس غیردولتی تخلف است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.