سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبانه روز گذشته؛

کرونا در استان همدان ۸ قربانی گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از فوت ۸ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهریسخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت:با از دست رفتن ۸ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۸۷۲ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۳۳۵ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۸۶ هزار و ۸۰۲ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۷ هزار و ۹۱۷ رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا یک هزار و ۷۰ مورد بود که ۱۷۹ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۳۱ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری ادامه داد:حال ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۳۱، بهار یک هزار و ۴۱۶، تویسرکان یک هزار و ۴۳۳، رزن یک هزار و ۱۱۴، درگزین ۳۷۳، فامنین ۳۸۶ و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۰۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۲۸۲ نفر در ملایر، ۳ هزار و ۵۸۷ نفر در نهاوند و ۱۰ هزار و ۸۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۰۷ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.