سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر ستاد اقامه نماز مطرح کرد؛

بهبود وضعیت نمازخانه‌های پایانه مرزی مهران

رضایتی با اشاره به بهبود وضعیت نمازخانه‌های پایانه مرزی مهران گفت:باید فضای مناسب و کافی جهت اقامه نماز در اختیار زائران قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فیض اله رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز بهمراه کارشناسان نظارت و ارزیابی و فرهنگ و آموزش با مدیرکل گمرکات استان ایلام دیدار کرد.

در این دیدار که در راستای بهبود وضعیت نمازخانه‌های پایانه‌های استان انجام شد، دو طرف به توافقاتی دست یافتند.

رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز ضمن تشکر از زحمات پرسنل گمرکات استان ایلام گفت:گمرک و پایانه مرزی مهران دروازه زائرین اربعین حسینی و ویترینی تمام عیار برای نمایش مهمان نوازی مردم ایلام است. همچنین خدمات ارائه شده توسط پایانه مرزی مهران از بارزترین آن‌هاست.

در ادامه رضایتی با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت مسجد و نمازخانه‌های پایانه مرزی مهران بیان کرد:با توجه به ورود زائرین حسینی به این پایانه در طول سال و سیل عظیم زائرین در ایام اربعین، می‌بایست فضای مناسب و کافی جهت اقامه نماز در اختیار زائران قرار بگیرد.

غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام  گفت:ما همگی خادم زائران ابا‌عبدالله حسین (ع) هستیم و این افتخار را داریم که در مسیر عبور زائرین این امام بزرگوار جهت زیارت، مخصوصا زیارت پر برکت و بزرگ اربعین قرار داریم فلذا باید تمام توان خود را در جهت ارائه خدمت به این عزیزان بگذاریم.

او افزود: این پایانه بحمدلله از نظر دارا بودن فضا جهت اقامه نماز هیچ مشکلی ندارد و هم دارای مسجد مجزا و همچنین نمازخانه در فضای داخلی ساختمان و مابین گیت‌های ایران و عراق است که هرکدام دارای فضا‌های جداگانه جهت اقامه نماز آقایان و بانوان می‌باشد.

همچنین مقدمات لازم جهت تجهیز و بهسازی این فضا‌ها انجام شده و در اسرع وقت کار‌های تکمیلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام. د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.