سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانی اراک از کمبود نیرو رنج می‌برد

سرپرست شهرداری اراک گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری اراک با یک سوم نیروی انسانی مورد نیاز خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جعفر پور سرپرست شهرداری اراک در مراسم تجلیل از آتش نشانان گفت: در حال حاضر سازمان آتش نشانی شهرداری اراک با یک سوم نیروی انسانی مورد نیاز خدمات رسانی می‌کند و امکانات و تجهیزات این سازمان استاندارد نیست.

جعفرپور افزود: امیدواریم در آینده بحث استاندارد سازی آتش نشانی اراک از نظر ماشین آلات، نیروی انسانی و تجهیزات به جایگاه قابل قبولی برسد و با کمترین مشکلات خدمات خود را ارائه کنند.

او اضافه کرد: شهر اراک به دلیل رشد سریع و استقرار شهرک‌های صنعتی، همواره خطرات و حوادث را در کمین خود داشته است و آتش نشانی شهرداری اراک در کنار خدمات رسانی به این کلانشهر، خدماتی فرامنطقه‌ای در کل استان ارائه می‌کند.

سرپرست شهرداری اراک بیان کرد: علیرغم اقدامات بزرگی که سازمان آتش نشانی شهرداری اراک انجام می‌دهد، این مجموعه امکانات کاملی در اختیار ندارد.

او ادامه داد: شغل آتش نشانی با ایثار و فداکاری توام است و گا‌ها به شهادت منجر می‌شود و نشان می‌دهد که اگر عشق و فداکاری با این شغل همراه نباشد قطعا نمی‌توان آن را ادامه داد.

به مناسبت ۷ مهرماه، روز آتش نشان در مراسمی در نقاط مختلف استان مرکزی از زحمات آتش نشانان قدردانی شد.

در اراک این مراسم با اهدای شاخه گل به آتش نشانان رژه موتوری در خیابان‌های شهر اراک و انجام مانور اطفای حریق و امداد و نجات برگزار شد.

اولین بار که حدود ۱۰۰ سال پیش آتش نشانی در تبریز پایه گذاری شد، انتظار نمی‌رفت که با گسترش شهرنشینی این حرفه این چنین مورد نیاز و احترام جامعه قرار گیرد.

استان مرکزی دو شهید آتشنشان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.