سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر پرداخت مطالبات کالدرون

مدیران باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر مطالبات کالدرون و دستیار او را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) به پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون و ۹۵ هزار دلار به خواکین دستیار وی همراه سود پنج درصد سالیانه محکوم شد و باید هرچه زودتر این مبلغ را به آن‌ها پرداخت کند.

پرسپولیسی‌ها به دلیل نداشتن بودجه لازم برای پرداخت این مبلغ از هجدهم شهریورماه از حضور در نقل و انتقالات محروم شدند و برای باز شدن پنجره باید مطالبات این ۲ را پرداخت کند.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی و روی کار آمدن مجید صدری با فشار هواداران نسبت به پرداخت این رقم با دشواری رو به رو شود.


بیشتر بخوانید


طبق قوانین انضباطی جاری فیفا، باشگاه پرسپولیس تا قبل از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فرصت پرداخت تمام و کمال مطالبات مربیان پیشین خود را دارد و سرخ‌ها اگر نتوانند این پول را پرداخت کنند، با جریمه سنگین دیگری از سوی فیفا و محرومیت قطعی از حضور در سه دوره نقل و انتقالاتی رو به رو خواهند شد.

وزارت ورزش و جوانان منع قانونی برای کمک به باشگاه‌های حرفه‌ای دارد.  از این رو شنیده می‌شود حمید سجادی می‌خواهد با چینش افرادی که قادر به تامین منابع مالی لازم برای این باشگاه هستند، بخشی از دغدغه‌های مالی را جبران کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.