سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۱ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی شوشتر پذیرفته شدند

معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: امسال ۱۷۱ دانشجو در رشته‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی این شهرستان پذیرش شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برات براتی معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۱۷۱ دانشجو در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و تغذیه پذیرفته‌ شدند.

او با بیان اینکه گروه اول پذیرفته شدگان، از طریق کارشناسی ناپیوسته هستند که در دو رشته مامایی و رادیولوژی صورت می‌گیرد، افزود: نتایج این رشته‌ها زودتر اعلام شد و برنامه ثبت نام آن‌ها غیرحضوری است. پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکده به نشانیshoushtarums.ac.ir مدارک خود را بارگذاری کنند.

براتی با اشاره به اینکه امسال در رشته رادیولوژی ۲۸ دانشجو و در رشته مامایی نیز ۱۷ دانشجو پذیرفته شد، تصریح کرد: گروه دوم دانشجویان از طریق آزمون سراسری در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و تغذیه پذیرفته می‌شوند. ثبت نام این دانشجویان غیرحضوری است و به منظور توجیه و کامل کردن مدارک مورد نیاز به صورت حضوری و براساس زمان تقسیم بندی شده، حضور پیدا خواهند کرد.

معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر دامه داد: کلاس‌ها در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به صورت تلفیقی، حضوری و غیرحضوری است و امتحانات پایان ترم نیز به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.