سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششگلانی: درباره درگیری خونین در فوتبال تبریز اغراق شده است! / کمیته انضباطی به این درگیری رسیدگی می‌کند

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به درگیری خونین در فوتبال تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ارس تجارت تبریز روز گذشته  تا دقیقه ۸۰  برنده بازی با تیم باران اسپورت مرند در لیگ استان آذربایجان شرقی  بود که هواداران باران اسپورت وارد زمین مسابقه و با سلاح سرد (چاقو و قمه) به بازیکنان ارس تجارت حمله ور شدند!

در این حادثه تلخ ۷ نفر زخمی شدند و مجروحان به بیمارستان کوه کمری واقع در شهر مرند انتقال یافتند. خوشبختانه گویا ۴ نفر از این افراد سرپایی درمان شده اند، اما ۳  نفر دیگر به بیمارستان مجهز امام رضا (ع) در شهر تبریز منتقل شدند. خبر بسیار تلخ و تاسف آور دیگر هم این که یکی از بازیکنان ارس تجارت به طور کامل  بینایی‌اش را از دست داده و او هم با مجروحان به بیمارستان انتفال یافته است.

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره درگیری خونین در فوتبال تبریز اظهار کرد: ما با ماهیت این اتفاق در فوتبال تبریز موافق نیستیم، اما به نظرم یک مقدار اغراق شده است.

او ادامه داد: کمیته انضباطی فوتبال آذربایجان شرقی درگیری خونین در بازی بین  تیم‌های  ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند را پیگیری  کرده  است و نتیجه اش را اعلام می‌کند. به طور حتم با خاطیان درگیری خونین در فوتبال تبریز برخورد می‌شود.

ششگلانی درباره علت درگیری خونین در فوتبال تبریز اظهار کرد: بعضی از مواقع اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهند که برخی از افراد نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند و کار‌های غیر اخلاقی انجام می‌دهند.  به هر حال باید مشکلات روحی و روانی افراد خاطی این بازی بررسی شود که به شکل جنون آمیزی درگیری خونین ایجاد کرده اند.

او در پایان گفت: رای درگیری خونین در فوتبال تبریز بعد از بررسی کمیته انضباطی اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mosafer
۲۳:۱۱ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
چشم جوون مردم کور شده بعد میگه اغراق شده. فکر کنم به چشات نیازی نداری که واقعیت ها را نمیبینی