سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛

استقرار جایگاه سیار نفتگاز در مسیر بازگشت زائران حسینی در ایلام

چاغروندی گفت:به منظور تسهیل در امر سوخت‌رسانی به حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات، یک باب جایگاه سیار سوخت نفتگاز در مسیر برگشت تردد زوار نصب و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی‌اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: یک باب جایگاه سیار نفتگاز در مسیر بازگشت زوار جهت استفاده اتوبوس‌های بین شهری بدون کارت هوشمند سوخت نصب و راه‌اندازی شده که این جایگاه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است.

چاغروندی از آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان در این ایام خبر داد و افزود: همانگونه که در سال‌های گذشته، سوخت‌رسانی در ایام اربعین با کمترین مشکل صورت گرفته، امسال نیز با تلاش همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی استان هیچ نگرانی در تأمین سوخت وسایل نقلیه و سوخت جی‌پی‌فور (JP۴) هواپیما وجود ندارد.

مرز بین‌المللی مهران در ۹۶ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان و با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق با داشتن ویژگی‌هایی، چون امنیت و کوتاهی مسافت با کشور همسایه در بین مرز‌های دو کشور ایران و عراق، به عنوان تنها مسیر بازگشت زمینی در اربعین حسینی سال جاری است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.