سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری :

پروژه‌های نیمه‌تمام هلیلان در اولویت افتتاح قرار دارد

مدنی با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم سفر رییس‌جمهوری در سفر به ایلام بحث توجه ویژه به شهرستان هلیلان بود، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در اولویت افتتاح قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز در دیدار با استاندار ایلام گفت: در این راستا طی بازدید امروز از هلیلان، مشکلات این شهرستان جمع‌بندی و جهت تصمیم‌گیری به دفتر رییس‌جمهوری ارائه می‌شودـ

او یادآور شد: هلیلان طی سال‌های گذشته از بخش به شهرستان تبدیل شد و باید این منطقه توسعه یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار داشت: در بازدید از منطقه پروژه‌های اولویت‌دار بررسی و در این راستا تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار ایلام نیز در این دیدار بیان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان هلیلان به ریاست استاندار در سه بخش اجتماعی، عمرانی و اقتصادی راه‌اندازی شده است و اهداف مهمی را دنبال می‌کند.

محمد نوذری افزود: کمیته عمرانی مسوولیت زیرساخت‌ها، اقتصادی پروژه‌های اقنصادی اشتغالزایی و کمیته اجتماعی نیز مربوط به بهداشت و درمان، مدرسه و مسائل مربوط به این حوزه‌هاست.

او اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها سبب توسعه هلیلان می‌شود که باید در این راستا طی دو سال آینده مدیران با ظرفیت‌های موجود در این راستا تلاش کنندـ

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.