سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره‌ی شهدا و ایثارگران زن در زاهدان برگزار شد

یادواره‌ شهدا و ایثارگران زن با حضور مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده‌ی استانداری (مسئول کمیته‌ی اجرایی بانوان ستاد بزرگداشت) و جمعی از شهروندان زاهدانی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی  مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده‌ی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته  دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت:ماهیت و شخصیت شهدا فراجناحی، فرا زمانی و فرامکانی است و ضرورت دارد با بهره گیری از اسلوبی نو، گفتمانی پویا به اقتضای زمان جهت شرح میراث ماندگار شهدا و سیره و سلوک آنان شکل گیرد.

وی در ادامه ضمن با اهمیت خواندن نقش زنان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: زنان طلایه داران صلح درجهان هستند و از طرفی رسالت آموزش وطن دوستی فرزندان خویش را برعهده داشته و بیمی از نثار جان خود نداشته که در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های متمادی بعد آز آن، این رسالت به روشنی تجلی پیدا کرده است.

این یادواره با همکاری دفتر امور زنان و خانواده‌ی استانداری و با همکاری شهرداری زاهدان و اداره کل ورزش و جوانان استان در فلکه‌ی سربازان گمنام برگزار و برنامه‌های متنوعی مانند اجرای تئاتر، مداحی، اجرای همایش ورزش همگانی، روایت خوانی برگزار و یادواره با مسابقه و اهدای جوایز با قرعه کشی پایان یافت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.