سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

هلال احمر در داخل کشور نیز به نیرو‌های بهداشتی کمک می‌کند

قوسیان مقدم گفت: پیش از این مقرر شده بود جمعیت هلال احمر امداد درمانی خارج از کشور را انجام دهد، اما در نشستی که دیروز در وزارت کشور برگزار شد مقرر شد به نیرو‌های بهداشت داخل کشور نیز کمک رسانی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار ایلام در مرز مهران ، گفت: آمادگی نیرو‌های امداد و نجات استان در پایانه مرزی و شهر مهران در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: طی بازدید‌های انجام شده نیرو‌های هلال احمر به اندازه کافی در مرز مهران مستقر هستند.

او اظهار کرد: یک پایگاه امدادی هلال احمر در پایانه مرزی مهران فعال است و طی هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل هلال احمر استان انجام شده مقرر شد برای انبار‌های امدادی استان نیز اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

استاندار ایلام نیز گفت: ارتقای توان عملیاتی هلال احمر با ایجاد پایگاه‌های موقت و سیار در مسیر تردد زائران اربعین حسینی یک ضرورت به شمار می‌آید.

محمد نوذری با تاکید بر ایجاد هماهنگی و همکاری با کمیته اسکان، خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری زائران عتبات عالیات شد.

او افزود: هلال احمر در تامین ماسک و تحویل آن به نیروی انتظامی اقدامات لازم را به عمل آورد.

او خواستار استقرار بالگرد در مرکز استان، استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مرز مهران، پوشش امداد و نجات حوادث برون مرزی و هماهنگی لازم در داخل عراق و فعال سازی قرارگاه عملیاتی اربعین شد و بر آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث تاکید کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.