سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی موکب نذر سلامت و ارائه خدمات به افراد آسیب پذیر در زاهدان

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از برپایی موکب نذر سلامت خبر داد و گفت: خدمات دندان پزشکی همراه با طبخ حلیم و توزیع ماسک در نقاط آسیب پذیر شهر زاهدان در حال انجام است.

نادر میری دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی موکب نذر سلامت به نیت تعجیل در فرج امام زمان عجل الله و دفع بیماری کرونا به صورت مشترک توسط پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و معاونت دانشجویی فرهنگی برپا شد.

وی از ارائه خدمات دندان پزشکی در مرکز اعتیاد خبر داد و گفت: با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر تیم پزشکی در یکی از کمپ های ترک اعتیاد زاهدان مستقر و خدمات دندان پزشکی را به متقاضیان ارایه کرد.

وی همچنین از حضور تیم پزشکی در روستاهای اطراف زاهدان خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه خدمات دندان پزشکی به روستاییان روستای منزلاب زاهدان نیز ارائه شد.

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خدمات رسانی به مردم محروم و اطعام محرومین بهترین عزاداری و ادامه راه شهدای و اشاعه فرهنگ و مکتب حسینی است در همین راستا بسته معیشتی همراه با طبخ حلیم و توزیع ماسک از برنامه های انجام شده در روز اربعین بود مه تا شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.