سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

۲۰ هزار زائر تا ظهر فردا وارد پایانه مرزی مهران می‌شوند

نوذری با بیان اینکه پیش بینی می شود تا ظهر فردا ۲۰ هزار زائر وارد پایان مرزی مهران می‌شوند، گفت: ساماندهی وسایل نقلیه برای انتقال زائران به مقصد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست قرارگاه ویژه اربعین گفت: گروهی از تعزیرات حکومتی استان در مرز مهران مستقر خواهند شد و بر میزان اخذ کرایه از زائران نظارت می‌کنند.

او افزود: کمیته‌های نظامی، امنیتی و بهداشتی هر روز نشست هماهنگی و جمع بندی خود را برگزار و در آن مشکلات و موانع را احصا و برطرف کنند.

نوذری بیان کرد: پیش بینی می‌شود فردا تا قبل از ظهر حدود ۲۰ هزار زائر وارد کشور شوند به همین دلیل باید همه دستگاه‌های نظامی امنیتی در حال آماده باش و خدمات رسانی به مردم باشند.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین براساس پیش بینی‌ها بیش از ۷۰ درصد زائران بازگشتی از عراق به کشور از مرز مهران وارد می‌شود.

او بیان کرد: مدیریت ترافیک توسط نیروی انتظامی و پلیس راه است که همواره در اربعین سال‌های قبل بیشترین تلاش و اهتمام را داشتند.

نوذری مطرح کرد: اربعین امسال تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و از طرفی با وجود اینکه تنها مجوز ۶۰ هزار زائر ایرانی به عراق صادر شد، اما با رایزنی‌های انجام شده روز گذشته در رایزنی با طرف عراقی مجوز سه هزار زائر ایرانی که چندین روز در پایانه منتظر بودند، صادر و آنان راهی عراق شدند.

استاندار ایلام ادامه داد: از روز جمعه و شنبه هفته پیش موجی از عاشقان اهل بیت علیرغم بسته بودن مرز به پایانه مراجعه کردند که این تا حدودی کار نیروی انتظامی و امنیتی را سخت کرد.

نوذری خواستار نصب تابلو‌های راهنما برای زائران ورودی به کشور شد و گفت: این مهم وظیفه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و باید در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: مرز مهران ، تردد زوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.