سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای امروز سه شنبه ششم مهر ماه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام صرفا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: پذیرفته شدگان شامل ورودی‌های مهر و بهمن به سامانه بوستان مراجعه و در رشته‌های کاردانی و کارشناسی ثبت نام کنند.

او ادامه داد: ثبت نام پذیرفته شدگان در روز‌های سه شنبه ۶ مهر تا جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ فقط بصورت الکترونیکی انجام می‌شود
نقدی با اشاره به پذیرفته شدن ۲ هزار نفر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: شروع کلاس‌ها برای دانشجویان نو ورود در تمامی رشته محل‌های قبولی از روز شنبه ۱۰ مهر ماه خواهد بود و بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

در استان سمنان چهار دانشکده فنی و حرفه‌ای وجود دارد که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شاهرود و امیرآباد دامغان واقع است.

در این دانشگاه در مجموع با ۳ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس فعالیت دارند.

نتایج نهایی پذیرش در مقاطع کارشناسی و کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده و مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در سایت سازمان سنجش درج شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.